مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 09:452020-09-22اقتصادي

نیک پور: سمند سورن سال آماده تجاری سازی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اسفندیار نیک پور، با اشاره به توان تولید سالانه 30 هزار دستگاه خودروی سورن سال، درباره اهداف شکل گیری پروژه، - مدیر پروژه خودروی سورن سال از آمادگی ایران خودرو برای تجاری سازی این محصول در یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اسفندیار نیک پور، با اشاره به توان تولید سالانه 30 هزار دستگاه خودروی سورن سال، درباره اهداف شکل گیری پروژه، گفت: تولید این محصول با هدف پشت سر گذاشتن برخی استاندار ها و الزامات و نیز به روز آوری آیتم ها و فیچر های خودرویی بر اساس نیاز بازار شکل گرفته است.

وی با اشاره به مزایای خودروی سورن سال نسبت به خودروی مبنا، افزود: این خودرو دارای چراغ دی لایت یا روشنایی روز است که در دسته الزامات جدیدی قرار دارد که برای خودرو ها تعریف شده است.

هم چنین چراغ های عقب این خودرو تغییر یافته و دارای مه شکن و چراغ دنده عقب است.

برخی از دیگر الزامات از جمله ایمنی کودک نیز بر روی صندلی های این خودرو تعبیه شده است.

مدیر پروژه خودروی سورن سال با بیان اینکه این خودرو دارای موتور EF7 با قدرت 116 اسب بخار در شش هزار دور با حداکثر گشتاور 160 نیوتن متر در چهار هزار و 500 دور و استاندارد آلایندگی اروپا پنج است، اظهار کرد: حجم تغییرات این محصول شامل جلو پنجره و سپر جلو و از ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیک پور: سمند سورن سال آماده تجاری سازی است

نیک پور: سمند سورن سال آماده تجاری سازی است