مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 08:502020-09-22اقتصادي

«رجا» آماده ورود به بازار سرمایه شد


عضو هیأت مدیره و مدیر برنامه و بودجه شرکت حمل و نقل ریلی رجا اعلام کرد: این شرکت و شرکت نوین صنعت رجا برای ورود به بازار سرمایه، امروز پذیرش خود را در شرکت فرابورس به ثبت رساندند.

- عضو هیأت مدیره و مدیر برنامه و بودجه شرکت حمل و نقل ریلی رجا اعلام کرد: این شرکت و شرکت نوین صنعت رجا برای ورود به بازار سرمایه، امروز پذیرش خود را در شرکت فرابورس به ثبت رساندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن اسماعیلی در این باره اظهار کرد: با حمایت های هگتا و سازمان تأمین اجتماعی برای افزایش سرمایه رجا و خروج از ماده 141، شرایط لازم برای ورود به بازار سرمایه کشور برای دو مجموعه شرکت حمل و نقل ریلی رجا و شرکت نوین صنعت رجا فراهم شد.

وی با بیان اینکه مقدمات این کار با تشکیل کارگروه تخصصی ورود به بازار سرمایه از تیرماه امسال آغاز شد، افزود: راهکارهای افزایش سرمایه، جمع آوری و تدوین مستندات، برگزاری چندین جلسه مشاوره، مذاکره با کارگزاری های مختلف، شناسایی کارگزار واسط و .

از جمله اقدامات این کارگروه برای ورود رجا به بازار سرمایه بود.

طبق اعلام رجا، عضو هیأت مدیره و مدیر برنامه و بودجه این شرکت ادامه داد: شرکت حمل و نقل ریلی رجا به عنوان بزرگترین شرکت ریلی مسافری ایران با سهم حدود 55 درصدی ناوگان و جابه جایی مسافر در کشور همچنین ظرفیت بالای انجام فعالیت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«رجا» آماده ورود به بازار سرمایه شد

«رجا» آماده ورود به بازار سرمایه شد