مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 08:502020-09-22سياسي

لزوم حفظ تابلوهای قدیمی خیابان های تهران


عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از عدم برگزاری جلسات انجام اقدامات فرهنگی برای حادثه هواپیمای اوکراینی و شهادت قاسم سلیمانی انتقاد و بر لزوم حفظ تابلوهای قدیمی خیابان های تهران تاکیدکرد.

- عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از عدم برگزاری جلسات انجام اقدامات فرهنگی برای حادثه هواپیمای اوکراینی و شهادت قاسم سلیمانی انتقاد و بر لزوم حفظ تابلوهای قدیمی خیابان های تهران تاکیدکرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد مسجدجامعی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه قرار بود شورای شهر تهران برای حادثه هواپیمای اوکراینی و شهادت قاسم سلیمانی کار ویژه ای در شهر انجام دهد، گفت: با این در حال نزدیک شدن به سالگرد این واقعه هستیم اما هنوز جلسات تشکیل نشده است و بنده به عنوان نماینده شورا به هیچ جلسه ای دعوت نشدم.

جای سوال است که اصلا کاری در این زمینه شده یا نه؟ وی افزود:برخی تابلوهای شهری در خیابان سپه و یا فردوسی متعلق به دوران دفاع مقدس هستند و باید حفظ شوند این درحالیست که متاسفانه بسیاری ازاین تابلوها در طول سالهای اخیر از بین رفته اند.

مسجد جامعی با اشاره به یک عکس معروف دوران دفاع مقدس گفت: این عکس معروف توسط محمدفرنود ثبت شده و از آنجایی که خیلی خاص و متقاوت است، قرار بود شهرداری تهران یک کار حجمی و سه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حفظ تابلوهای قدیمی خیابان های تهران

لزوم حفظ تابلوهای قدیمی خیابان های تهران