مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 08:452020-09-22سياسي

ماموریت مجلس به کمیسیون بودجه برای پیگیری کسری بودجه دولت در نشست غیرعلنی مجلس


نماینده مردم تبریز در مجلس از ماموریت مجلس به کمیسیون بودجه برای پیگیری موضوع کسری بودجه دولت و ریشه یابی علت آن در نشست غیرعلنی امروز مجلس خبر داد.

- احمدعلیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست غیرعلنی امروز مجلس گفت: در جلسه امروز ضرورت اصلاح آیین نامه داخلی مجلس و تسریع در انجام امور و کارهای مجلس مورد تاکید قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه این بحث مطرح شد که فرایندهای کاری مجلس در شرایط فعلی زمانبر است و اصلاح این موضوع برای تسریع در انجام کارها نیازمند اصلاح قانون آیین نامه داخلی مجلس است.

نماینده مردم تبریز در مجلس اظهار داشت: بر همین اساس در جلسه غیرعلنی به کمیسیون تدوین آیین نامه ماموریت داده شد تا طرحی را برای اصلاح آیین نامه داخلی مجلس در همین رابطه تهیه، تصویب و به صحن مجلس ارائه کنند.

علیرضا بیگی خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه مسائلی را در ارتباط با دولت مطرح کردند و بر این اعتقاد بودند که اگرچه نباید تنشی بین دو قوه وجود داشته باشد اما مجلس باید دولت را به حرکت وادارد تا در این یک سال آخر به درستی به وظایفش عمل کند.

وی افزود: نمایندگان بر این اعتقاد بودند که دولت در صدد است تا با حل مسائل مقطعی مجلس را به انفعال بکشد و مجلس باید با ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت مجلس به کمیسیون بودجه برای پیگیری کسری بودجه دولت در نشست غیرعلنی مجلس

ماموریت مجلس به کمیسیون بودجه برای پیگیری کسری بودجه دولت در نشست غیرعلنی مجلس