مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 08:352020-09-22سياسي

کشاورزان و باغداران دشتستان از وضعیت بازار خرما ناراضی هستند


نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نارضایتی باغداران و کشاورزان از وضعیت فعلی بازار خرما، گفت: باید همه ظرفیت ها برای صادرات خرما به کار گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم رضایی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای رفع مشکلات و دغدغه های نخل داران پیگیری های زیادی را داشته ایم و نشست میز صادرات خرما در وزارت امور خارجه تشکیل شد و مسائل و دغدغه ها را مطرح کرده و خواستار رفع آنها شدیم.

وی با انتقاد شدید از وضعیت نامطلوب قیمت و بازار خرما اظهار داشت: کشاورزان و باغداران به شدت از این وضعیت ناراضی هستند و در بازدیدی که در روزهای گذشته از باغات خرما داشتم از نزدیک دیدم مشکلات آنها همچنان حل نشده باقی مانده است.

رضایی اضافه کرد: سوال اساسی این است که چرا وقتی خرما گران می شود همه تلاش دارند تا قیمت آن را کاهش دهند و حال که قیمت پایین آمده است، کسی خود را مسئول نمی داند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: رفع مشکلات خرما راه حل دارد؛ در این شرایط که اقتصاد نفتی ضربه دیده است، محصولات کشاورزی بهترین جایگزین برای نفت است و باید صادرات این محصولات را گسترش دهیم.

وی با تاکید بر اینکه خرما کالای اساسی نیست و کسی نباید نگران گران شدن آن باشد، افزود: خرما یک فرصت است اما با بی تدب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان و باغداران دشتستان از وضعیت بازار خرما ناراضی هستند

کشاورزان و باغداران دشتستان از وضعیت بازار خرما ناراضی هستند