مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 08:252020-09-22سياسي

شریعتمداری: کارگران، با تقدیم هزاران شهید و جانباز، نگذاشتند چرخ تولید بایستد


وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: کارگران، دومین قشر عظیمی بودند که با تقدیم هزاران شهید و جانباز، از یک سو درخت انقلاب را در مسیر رشد و بالندگی آبیاری کردند و از سوی دیگر با تلاش شبانه روزی خود نگذاشتند چرخ تولید کشور از حرکت باز ایستد.

- وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: کارگران، دومین قشر عظیمی بودند که با تقدیم هزاران شهید و جانباز، از یک سو درخت انقلاب را در مسیر رشد و بالندگی آبیاری کردند و از سوی دیگر با تلاش شبانه روزی خود نگذاشتند چرخ تولید کشور از حرکت باز ایستد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شریعتمداری در پیامی به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس نوشته است: تنها راه برای دفاع از اسلام و انقلاب، ایستادگی و مقاومت است .

حضرت آیت الله خامنه ای مد ظله العالی .

هفته دفاع مقدس که به فرموده مقام معظم رهبری اوج افتخارات ملت ایران است بی تردید فرصت ارزشمند و مغتنمی است تا ملت سرافراز و غیور ایران اسلامی بار دیگر با مرور خاطرات و حماسه های سرداران دلیر خود در جبهه های حق علیه باطل، ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدا، از رزمندگان، ایثارگران و یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی، تجلیل و آنان را تکریم کنند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: با درنگی کوتاه در وقایع و رویدادهای آن روزها در می یابیم که کارگران، دومین قشر عظیمی بودند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریعتمداری: کارگران، با تقدیم هزاران شهید و جانباز، نگذاشتند چرخ تولید بایستد

شریعتمداری: کارگران، با تقدیم هزاران شهید و جانباز، نگذاشتند چرخ تولید بایستد