مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 08:102020-09-22سياسي

برترین سربازان مهارت آموخته استان بوشهر تجلیل شدند


همزمان با دومین روز هفته دفاع مقدس و روز سرباز، از سربازان مهارت آموخته برتر و فعالین قرارگاه مهارت آموزی استان با حضور فرماندهان عالی رتبه نظامی استان بوشهر تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای بوشهر صبح سه شنبه در این آیین اظهار داشت: موضوع مهارت آموزی سربازان به عنوان یک پروژه ملی در کشور مطرح است و دنبال می شود.

عبدالمجید دراهکی بیان کرد: خوشبختانه با ارائه آموزش های مهارتی و استقرار سامانه سرباز ماهر و با همکاری قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح استان در این حوزه، به رقم پنج برابری تعداد سربازان مهارت آموخته در حوزه مهارت های فنی و حرفه ای طی دو سال گذشته رسیده ایم.

وی افزود: در سال های 97 و 98 به بیش از 11 هزار سرباز آموزش های مهارتی با هدف افزایش بهره وری کارکنان وظیفه و اشتغال سربازان ارائه کرده ایم که با توجه به فضای اقتصادی حاکم بر کشور و نیاز مبرم به اشتغال، امروز شاهد نتایج طرح مهارت آموزی سربازان و فرصت های اشتغال برای این گروه مطابق نیاز بازار کار هستیم.

بوشهر استان برتر در مهارت آموزی سربازان دراهکی با بیان اینکه استان بوشهر در دو سال پیاپی به عنوان استان برتر در حوزه مهارت آموزی سربازان وظیفه در سطح کشور معرفی شده است، بیان کرد: سربازان با دارا بودن سه ویژگی توانایی سن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین سربازان مهارت آموخته استان بوشهر تجلیل شدند

برترین سربازان مهارت آموخته استان بوشهر تجلیل شدند