مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 07:402020-09-22اقتصادي

بازار سهام در سطح انتهایی یک روند اصلاحی است


حسین فهیمی، مدیر عامل شرکت سپرده گذاری مرکزی با بیان این که خرید پالایش یکم (دارا دوم) و عرضه اولیه وسپهر در ریزش چند روز اخیر بورس تاثیر داشته گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ؛ حسین فهیمی، کارشناس و تحلیل‌گر بازار سرمایه و مدیر عامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی درمورد چرایی ریزش بازار سهام گفت: بازار سهام در سطح انتهایی یک روند اصلاحی است و در این شرایط عرضه اولیه امری منطقی نیست.

تحلیل‌گر بازار سرمایه اضافه کرد: بنابراین شرکت‌های خواهان پذیره‌نویسی برای عرضه اولیه سعی می کنند در یک بازار مثبت این اقدام را انجام دهند.

وی بیان کرد: زمان انتشار عرضه اولیه توسط خود شرکت و یا هیات پذیرش شکل می‌گیرد که درمورد سهام وسپهر و پالایش یکم نمیدانم انتخاب توسط کدام یک انجام شد اما در هر صورت زمان مناسبی انتخاب نشده بود.

فهیمی افزود: مدتی است که انتشار عرضه اولیه در دستور کار دولت قرار گرفته اما با تغییر شرایط جوی بازار و روند نزولی آن باید بعد چند هفته فاصله با روند صعودی این امر صورت بگیرد.

این کارشناس بازار سرمایه با اشاره به یکی دیگر از دلایل ریزش شاخص بورس ادامه داد: پس از اتمام 31 شهریور برخی از کارگزاری‌ها اقدام به تسویه اعتبارات و همچنین بعضی از شرکت‌های سرمایه گذاری سود تقسیم می‌کنند که این نقل و انتقالات وجوه یکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار سهام در سطح انتهایی یک روند اصلاحی است

بازار سهام در سطح انتهایی یک روند اصلاحی است