مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 07:302020-09-22سياسي

گرانفروشی را به سامانه 135 اطلاع دهید/ تعزیرات نیروی زیادی در اختیار ندارد


سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه نیروهای سازمان تعزیرات حکومتی در سراسر کشور محدود است، گفت: از مردم تقاضا داریم که اگر با مواردی نظیر گرانفروشی رو به رو شدند، - سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه نیروهای سازمان تعزیرات حکومتی در سراسر کشور محدود است، گفت: از مردم تقاضا داریم که اگر با مواردی نظیر گرانفروشی رو به رو شدند، از طریق سامانه 135 اعلام شکایت و تخلف کنند تا در سریع‎ ترین زمان ممکن به شکایت آن‎ها رسیدگی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، سیدیاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی، پیرامون مسائلی مانند گرانفروشی و بازرسی‎ها، اظهار کرد: محور اصلی این بازرسی‎ها طبق اولویت‎های اصلی کالاهای اساسی مورد نیاز مردم است.

ما در سازمان تعزیرات حکومتی طبق انتظاراتی که هموطنانمان از ما دارند به حوزه‎هایی که عمومیت بیشتری دارند ورود کردیم.

وی ادامه داد: در سیاست‎های جدید، آن کالاهایی را که مردم بیشتر مصرف دارند و قاعدتا تخلفات هم در آن حوزه نیز بیشتر است ورود کردیم و گشت‎های مشترک را در اولویت کارهای خود قرار دادیم.

ضمن اینکه %100 گشت‎های ما در سراسر کشور فعال شدند، قبلا با توجه به اینکه شرایط مهیا نبود این گشت‎ها نیز از کارایی خود فاصله گرفته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانفروشی را به سامانه 135 اطلاع دهید/ تعزیرات نیروی زیادی در اختیار ندارد

گرانفروشی را به سامانه 135 اطلاع دهید/ تعزیرات نیروی زیادی در اختیار ندارد