مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 07:152020-09-22بين الملل

نشست امروز ائتلاف حاکم سودان درباره عادی سازی روابط با اسراییل


منابع رسانه ای سودان از برگزاری نشست ائتلاف نیروهای موسوم به آزادی و تغییر ائتلاف حاکم این کشور طی امروز (سه شنبه) برای بررسی عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خبر دادند.

- منابع رسانه ای سودان از برگزاری نشست ائتلاف نیروهای موسوم به آزادی و تغییر ائتلاف حاکم این کشور طی امروز (سه شنبه) برای بررسی عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سایت سودان تربیون به نقل از احمد حضره، عضو شورای مرکزی سودان اعلام کرد که ائتلاف حاکم (آزادی و تغییر) امروز موضوع عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و نتایج سفر هیئت این کشور به ریاست عبد الفتاح البرهان، رییس شورای حاکمیتی سودان به امارات را بررسی می کند.

وی افزود: موضوع عادی سازی روابط با اسراییل مستلزم مشارکت گسترده مردمی چه از طریق همه پرسی و چه از طریق یک کنفرانس قانون اساسی برای تصمیم گیری نهایی درباره آن است.

سودان تربیون در ادامه گزارش خود از اختلاف میان گروه های تشکیل دهنده ائتلاف نیروهای آزادی و تغییر درباره عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی پرده برداشت.

سفر رییس شورای حاکمیتی سودان و هیئت همراه او به امارات دوشنبه به پایان رسید.

روز گذشته نیز منابع خبری اعلام کردند که مقامات امارات، سودان و آمریکا یکشنبه در ابوظبی نشستی برگزار کردند که سرنوشت عادی سازی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست امروز ائتلاف حاکم سودان درباره عادی سازی روابط با اسراییل

نشست امروز ائتلاف حاکم سودان درباره عادی سازی روابط با اسراییل