مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 06:452020-09-22بين الملل

هشدار درباره فعالیت اطلاعاتی برخی شرکت های آمریکایی در عراق


عضو کمیسیون انرژی در پارلمان عراق ضمن انتقاد از اهمال شرکت های آمریکایی حاضر در این کشور در بخش انرژی گفت که برخی از این شرکت ها در عراق دارای فعالیت های اطلاعاتی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمود الزجراوی عضو کمیسیون انرژی در پارلمان عراق به صراحت تاکید کرد که شرکت های آمریکایی فعال در عراق صرفا برای منافع کشور خود فعالیت می کنند.

وی در گفت وگو با پایگاه خبری المعلومه تصریح کرد: شرکت های آمریکایی فعال در عراق برای کشور خود کار می کنند و با وجود سالها فعالیت و حضور در عراق و اختصاص میلیاردها دینار به آنها برای اجرای پروژه ها، تاکنون هیچ دستاورد حقیقی برای عراق نداشتند.

الزجراوی افزود که در این میان برخی از این شرکت های آمریکایی حاضر در عراق، فعالیت های اطلاعاتی انجام می دهند و در پرونده های مختلف حضور دارند.

این شرکت های آمریکایی و سایر شرکت های وابسته به کشورهای همسایه تاکنون در بخش اقتصادی و نفتی و سایر بخش های حیاتی دستاوردی برای عراق رقم نزدند.

این نماینده عراقی توضیح داد: شرکت های آمریکایی طی سالهای گذشته، قراردادهای دارای مبالغ مالی هنگفت برای اجرای پروژ های خود در بخش های حیاتی عراق از جمله انرژی امضا کردند اما عملا کاری نکردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درباره فعالیت اطلاعاتی برخی شرکت های آمریکایی در عراق

هشدار درباره فعالیت اطلاعاتی برخی شرکت های آمریکایی در عراق