مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 06:252020-09-22سياسي

600 بیمار آذربایجان غربی در لیست انتظار دریافت کلیه


مدیرعامل انجمن اهدای عضو آذربایجان غربی گفت: در سال جاری پنج مورد اهدای عضو در استان انجام شده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرعامل انجمن اهدای عضو آذربایجان غربی گفت: در سال جاری پنج مورد اهدای عضو در استان انجام شده است.

محمدی در گفت وگو با ایسنا افزود: در سال جاری تعداد پنج مورد اهدای عضو در استان تاکنون انجام شده که پیوندهای کلیه در ارومیه انجام و کبد نیز به شیراز منتقل شده است.

وی با اشاره به اینکه از پنج مورد اهدای عضو سه نفر آقا و دو نفر زن هستند، تصریح کرد: ارومیه در سطح استان بیشترین تعداد اهدای عضو را همچون سال گذشته دارد.

مدیرعامل انجمن اهدای عضو استان خاطرنشان کرد: در میان اهدا کنندگان عضو در استان ، جوان ترین مورد مربوط به نوجوان 14 ساله و مسن ترین مورد مربوط به آقای 62 ساله است.

محمدی با تاکید بر اینکه در سال گذشته 13 مورد اهدای عضو انجام شد، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 600 نفر در لیست انتظار دریافت کلیه در استان وجود دارد.

وی یادآورشد: فرهنگ سازی با استفاده از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های جامعه و نهادها در اولویت برنامه های انجمن برای بیشتر کردن این امر خدا پسندانه در سطح جامعه است که تهیه کلیپ و فیلم کوتاه، برپایی نمایشگاه و واگذاری قطعه رایگان به اهدا کنندگان عضو در باغ رضوان از جمله اقدامات انجمن در نهادینه کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

600 بیمار آذربایجان غربی در لیست انتظار دریافت کلیه

600 بیمار آذربایجان غربی در لیست انتظار دریافت کلیه