مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 06:252020-09-22اجتماعي

وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک در برخی مناطق کشور


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک در برخی مناطق کشور طی سه روز آینده خبر داد.

- مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک در برخی مناطق کشور طی سه روز آینده خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی امروز (1 مهر) در استان گیلان، غرب مازندران، اردبیل، نیمه شمالی آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، ارتفاعات البرز مرکزی در استان های گیلان، مازندران، قزوین، البرز و تهران طی بعضی ساعات رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: طی روزهای پنجشنبه و جمعه (3 و 4 مهر) در برخی نقاط استان گیلان، برخی نقاط شمال غرب کشور و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده رخ می دهد.

به گفته مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از روز شنبه (5 مهر) سامانه ای بارشی شمال غرب، برخی مناطق غرب کشور و غرب سواحل دریای خزر را تحت تاثیر قرار می دهد و سبب وقوع رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در این مناطق می شود.

ضیاییان در ادامه گفت: طی سه روز آینده در برخی نقاط استان های سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل، خراسان جنوبی، شرق کرمان و شرق هرمزگان وزش باد شدید گاهی همراه با خیزش گرد و خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک در برخی مناطق کشور

وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک در برخی مناطق کشور