مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 06:202020-09-22اقتصادي

واحدهای پرورش مرغ تخم گذار با کنجاله کلزا و ذرت سرپا هستند


مدیر امور طیور سازمان جهادکشاورزی استان همدان با تأکید بر اینکه قیمت تخم مرغ به علت قیمت نهاده ها افزایش یافته است، گفت: تأمین کنجاله سویا برای مرغداران مشکل شده و مرغداران مجبور هستند از نهاده های دیگری استفاده کنند که همین موضوع باعث افزایش هزینه های تولید شده است.

- ایسنا/همدان مدیر امور طیور سازمان جهادکشاورزی استان همدان با تأکید بر اینکه قیمت تخم مرغ به علت قیمت نهاده ها افزایش یافته است، گفت: تأمین کنجاله سویا برای مرغداران مشکل شده و مرغداران مجبور هستند از نهاده های دیگری استفاده کنند که همین موضوع باعث افزایش هزینه های تولید شده است.

علیرضا قراگوزلو در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در تأمین اسیدهای آمینه در جیره بندی غذای مرغ، سویا پروفایل های متناسبی را دارد، اظهار کرد: با سویا به راحتی می توان جیره را بالانس کرد و ذرت هم از نظر انرژی در جیره غذایی طیور استفاده می شود.

وی تصریح کرد: هنر جیره نویس این است که بتواند از سایر نهاده ها نیز استفاده کند اما محدودیت هایی در این زمینه وجود دارد به طوریکه استفاده از پودر گوشت در مرغ تخم گذار ممنوع شده است و باید برای تأمین پروتیین در جیره غذایی مرغ ها از پودر ماهی استفاده شود اما در حال حاضر براساس جیره نویسی نوین در دنیا از اسیدهای آمینه استفاده می شود که تأمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای پرورش مرغ تخم گذار با کنجاله کلزا و ذرت سرپا هستند

واحدهای پرورش مرغ تخم گذار با کنجاله کلزا و ذرت سرپا هستند