مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 04:352020-09-22سياسي

تأمین امنیت تپه شهدای گمنام/لزوم حضور گشت نیروی انتظامی


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان با اشاره به ضرورت تأمین امنیت منطقه توسط نیروی انتظامی استان، گفت: لازم است حداقل یک گشت موقت در منطقه حضور داشته باشد و بعد از افتتاح موزه یک پایگاه نظامی در آنجا مستقر شود.

- ایسنا/لرستان مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان با اشاره به ضرورت تأمین امنیت منطقه توسط نیروی انتظامی استان، گفت: لازم است حداقل یک گشت موقت در منطقه حضور داشته باشد و بعد از افتتاح موزه یک پایگاه نظامی در آنجا مستقر شود.

محسن رشیدی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به مشکلات یادمان شهدای گمنام لرستان، اظهار کرد: این بنا از نظر نصب تابلوها و راهنمای ورودی و خروجی مشکلاتی دارد که انتظار می رود این نقص به زودی توسط شهرداری رفع شود.

وی ادامه داد: همچنین بخشی از مسیر تپه شهدای گمنام به ترمیم یا نصب دوباره نیاز دارد که در این امر اداره را و شهرسازی شهرستان خرم آباد باید تسریع کنند چراکه در این منطقه پرتگاهی وجود دارد که اگر ایمن سازی نشود ممکن است حادثه آفرین باشد.

رشیدی تنظیف مستمر یادمان شهدای گمنام را ضروری دانست و افزود: افراد زیادی برای تمسک جستن به این شهدا به این مکان مراجعه می کنند که گاهی با صحنه های ناخوشایندی مواجه می شوند که لازم است این مکان با توجه به تقدسی که دارد مرتب تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین امنیت تپه شهدای گمنام/لزوم حضور گشت نیروی انتظامی

تأمین امنیت تپه شهدای گمنام/لزوم حضور گشت نیروی انتظامی