مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 04:202020-09-22سياسي

هیچ توزیع عمومی خودرو بین نمایندگان مجلس صورت نگرفته است


نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با تاکید برآنکه موافق شفاف سازی نمایندگان مجلس هستم، اظهار کرد: نمایندگان باید حرف دلشان با زبانشان در مجلس یکی باشد ولی برخی اوقات لازم است که جلسات غیرعلنی در مجلس برگزار شود که در آن مسایل خاص مطرح .

- ایسنا/کرمان نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با تاکید برآنکه موافق شفاف سازی نمایندگان مجلس هستم، اظهار کرد: نمایندگان باید حرف دلشان با زبانشان در مجلس یکی باشد ولی برخی اوقات لازم است که جلسات غیرعلنی در مجلس برگزار شود که در آن مسایل خاص مطرح می شود که نیاز به علنی شدن موضوعات این جلسات نیست در هر حال شفاف سازی کار بسیار عقلانی است.

عفت شریعتی در گفت وگو با ایسنا، درباره انتشار اخبری مبنی بر اینکه شنیده می شود نمایندگان مجلس خودروی دناپلاس 600 میلیونی تومانی را به صورت اقساطی دریافت کرده اند گفت: به هیچ عنوان اینگونه نیست که خودرو بین همه نمایندگان توزیع کرده باشند و تا این لحظه بنده از این موضوع اطلاعی نداشتم و تنها از برخی رسانه ها و در برخی شبکه های مجازی مطلع شدم.

وی با بیان اینکه هر ارگانی شرایط تسهیلاتی و مزایای خاص خودش را دارد که به کارمندان و یا مدیرانشان اعطا می کند، بیان کرد: این مزایا در مجلس شورای اسلامی نیز عمومی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ توزیع عمومی خودرو بین نمایندگان مجلس صورت نگرفته است

هیچ توزیع عمومی خودرو بین نمایندگان مجلس صورت نگرفته است