مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 19:102020-09-21اقتصادي

جامعه زنان، بخش مهمی از نیروی انسانی کشور هستند


رییس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی قم کانون بانوان بازرگان استان قم زنان را دارای نقشی مهم در توسعه کشور در ابعاد مختلف دانست.

- ایسنا/قم رییس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی قم "کانون بانوان بازرگان استان قم" زنان را دارای نقشی مهم در توسعه کشور در ابعاد مختلف دانست.

ابوالفضل خاکی رییس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی قم کانون بانوان بازرگان استان قم با هدف دستیابی به نقطه نظرات کارشناسی در محل سالن جلسات اتاق بازرگانی قم تشکیل شد که ضمن ابراز علاقه به حضور پررنگ تر بانوان بازرگان در جلسه و اشاره به محدودیتی که بواسطه کرونا پیش آمده است بیان کرد: جامعه زنان کشور بخش مهمی از نیروی انسانی در ابعاد اقتصادی و اجتماعی محسوب می شود.

وی افزود: آمارها نشان می دهد در سال های اخیر خانم ها نقش به سزایی در بهبود شاخص های توسعه داشته اند.

جمعیت هفتاد درصدی دانشجویان کشور که نیروهای بالنده سازمان های مختلف را تشکیل می دهند،نمایانگر حضور پررنگ و معنادار بانوان در آینده مدیریت کشور هستند.

خاکی تصریح کرد: هم اکنون نسبت حضور زنان در وزارت های ارتباطات،آموزش و پرورش و ورزش از بعد ستادی و عملیاتی افزایش یافته است و حتی از مردان بالاتر رفته است اما متاسفانه هنوز در استان قم به عنوان یک استان مذهبی فرهنگی درجه حضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه زنان، بخش مهمی از نیروی انسانی کشور هستند

جامعه زنان، بخش مهمی از نیروی انسانی کشور هستند