مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 17:152020-09-21پزشكي

تفویض اختیار به علوم پزشکی برای تعطیل کردن مراکز پرخطر


از امروز علوم پزشکی اختیار تعطیلی موردی مراکز و محل های تجمع خطرناک و بی توجه به رعایت موارد بهداشتی را دارد و می تواند برای حفظ سلامتی مردم سخت گیری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد اقبال عباسی عصر امروز در جلسه ستاد استانی مبارزه با ویروس داده شود تا برخورد قانونی و قاطع به دلیل به خطر انداختن سلامت مراجعین و پرسنل صورت پذیرد.

حضور کارمندان ادارات تا یک دوم مجاز است وی بیان کرد: به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از امروز مدیران ادارات تا یک دوم پرسنل را می توانند دورکاری یا مرخصی اعطا کنند و اداره خود را خلوت نمایند.

عباسی خاطرنشان کرد: از امروز علوم پزشکی اختیار تعطیلی موردی مراکز و محل های تجمع خطرناک و بی توجه به رعایت موارد بهداشتی را دارد و می تواند برای حفظ سلامتی مردم و جلوگیری از ورود به وضعیت بحرانی سخت گیری کند و دستگاه ها باید همکاری لازم را داشته باشند.

برخورد با صاحبان منازلی که اقدام به برگزاری مهمانی ها و مراسمات می کنند وی تاکید کرد: برگزاری هرگونه مراسم عمومی در محل های غیر عمومی و مکان هایی که در آن پروتکل های بهداشتی رعایت نمی شود ممنوع است حتی با صاحبان منازلی که اقدام به برگزاری مهمانی ها و مراسمات می کنند برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفویض اختیار به علوم پزشکی برای تعطیل کردن مراکز پرخطر

تفویض اختیار به علوم پزشکی برای تعطیل کردن مراکز پرخطر