مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 17:052020-09-21سياسي

پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان بوشهر تجلیل شدند


آیین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت همراه با پخش زنده فرمایشات مقام معظم رهبری به صورت تصویری هم زمان با سراسر کشور در اولین روز از هفته دفاع مقدس برگزار شد.

- فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در این آیین گفت: رزمندگان و پیشکسوتان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس زمینه ای را فراهم کردند که امروز پشتوانه شجاعت و اعتماد به نفس ملت ایران و مجهز شدن آن ها به روحیه شجاعت، ایثار و فداکاری در برابر نظام سلطه است که این روحیه همواره با انقلاب اسلامی همراه و ساری و جاری است.

سردار علی رزمجو اظهار کرد: امروز گروه های مقاومت منطقه ای متأثر از انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس در مقیاس جهانی تجلی پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: امروز پیامدهایی همراه با انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد دفاع مقدس قابل مشاهده است که رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس خلق کردند و اکنون همگان مشاهده می کنند کسانی که دنبال آزادی خواهی هستند از این پیامدها بهره مند می شوند.

وی این یادگار دوران دفاع مقدس یکی از پیامدهای مثبت دوران دفاع مقدس را سیستم ارزشمند مدیریت کشور عنوان و تأکید کرد: درست است که امروز ما در تحریم های ظالمانه به سر می بریم و دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می کنند تا این انقلاب را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان بوشهر تجلیل شدند

پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان بوشهر تجلیل شدند