مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 15:552020-09-21سياسي

افتتاح 3 خانه محروم طی هفته دفاع مقدس در میاندورود


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود گفت: در راستای محرومیت زدایی در میاندورود تاکنون 54 خانه محروم ساخته شد که در هفته دفاع مقدس از 3 خانه رونمایی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، جعفر اصغری امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس در مازندران، با اعلام اینکه برنامه های ما با شعار محوری ما قوی هستیم برگزار خواهد شد، اظهار کرد: دفاع مقدس به عنوان الگویی از جهاد ایرانی اسلامی از فداکاری، ایثار، جهاد، خودباوری و استقلال گنجینه ای برای آزادی خواهان جهان است.

وی افزود: زمانی که نام سردار سلیمانی را می بریم از یک دژ محکم ضد استکباری در منطقه سخن می گوییم که در مکتبی  برگرفته از عاشورا و دفاع مقدس رشد کرده است، شهرستان میاندورود بیش از 5 هزار رزمنده 226 شهید دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود اعلام کرد: در 31 شهریور سال 1357، عراق با همراهی بیش از 50 کشور دنیا جنگ همه جانبه ای را بر علیه ایران اسلامی به راه انداخت ولی پیروز این جنگ ما بودیم که این پیروزی در جهان همچون خورشید می درخشد.

این مسؤول عنوان کرد: از اولین روز از آغاز هفته دفاع مقدس تا هفدم مهر، برنامه های مختلفی اعم از نشست بصیرتی مجازی، شبی با خاطرات شهدا، برنامه هفت شب هفت شهید در بستر فضای مجازی، نمایشگاه مجازی بسیج دانش آموزی در آموزش و پرورش را خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 3 خانه محروم طی هفته دفاع مقدس در میاندورود

افتتاح 3 خانه محروم طی هفته دفاع مقدس در میاندورود