مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 15:252020-09-21فرهنگي

از تولیدات مرکز گسترش تا یک نشست تخصصی در راستای دفاع مقدس


مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اعلام کرد که 19 فیلم مستند، سینمایی و انیمیشن با موضوع دفاع مقدس و مقاومت در منطقه را در دست تولید و نمایش دارد و همچنین در خبری دیگر اعلام شده است که یک نشست تخصصی در حوزه تئاتر دفاع مقدس برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، مستندهای تیامون ، غبارجنگ ، آذر، محمد، فاطمه ، نامه رسان ، آتش و گلستان ، آب من را با خود برد ، شهید همدانی ، خشت و خشم ، مافیها ، من زنده ام و قصه سوریه پروژه های مستند در حال تولید مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی با موضوع دفاع مقدس و مقاومت در منطقه هستند.

مستند تیامون به کارگردانی فرود عوض پور و تهیه کنندگی پژمان لشگری پور به روایت زندگی جانبازی می پردازد که در یک روستا کارآفرین شده است.

غبار جنگ به کارگردانی و تهیه کنندگی محمد عبدی زاده در خصوص مقاومت 34 روزه خرمشهر است که از زبان سه نفر از فرماندهان جنگ و مدافعان خرمشهر روایت می شود.

در خلاصه داستان مستند آذر، محمد، فاطمه به کارگردانی و تهیه کنندگی جابر مطهری زاده هم آمده است: آذر پس از سال ها محمد را راضی می کند که پیگیر گرفتن پرونده جانبازی اش شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تولیدات مرکز گسترش تا یک نشست تخصصی در راستای دفاع مقدس

از تولیدات مرکز گسترش تا یک نشست تخصصی در راستای دفاع مقدس