مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 14:302020-09-21حوادث

برقراری 493 تماس با مرکز 125 همدان/10 تماس منجر به عملیات شد


سرپرست سازمان آتش نشانی همدان گفت: شهروندان همدانی طی روز گذشته 493 مرتبه با مرکز آتش نشانی تماس گرفته اند که از این تعداد 10 تماس منجر به عملیات شده است.

- وحید علی ضمیر در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات شش عملیات اطفای حریق و چهار عملیات امداد و نجات حاصل تلاش پرسنل آتش نشانی همدان در روز گذشته بوده است.

وی گفت: دیروز شهروندان 493 مرتبه با سامانه 125 تماس گرفته اند که از این تعداد تماس 10 مورد منجر به عملیات شده، 11 تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرار شده؛ 50 تماس اشتباه بوده و متأسفانه 422 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

سرپرست سازمان آتش نشانی همدان افزود: عملیات انجام شده در این مدت شش مورد آتش سوزی شامل دو مورد حریق منزل در روستای دهپیاز، حریق باغ در شهرک اندیشه، حریق خودرو در میرزاده عشقی، حریق دکه در بلوار فرودگاه و حریق درختان در بلوار ارم بوده است.

وی گفت: همچنین چهار مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور در باغ ایرانی، نجات افراد محبوس شده در منزل در خیابان بوعلی و دو مورد مهار حیوانات در بلوار علویان و بلوار شهید همدانی توسط آتش نشانان به انجام رسید.

سرپرست سازمان آتش نشانی همدان گفت: تعداد سه نفر نجات یافته طی این عملیات گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری 493 تماس با مرکز 125 همدان/10 تماس منجر به عملیات شد

برقراری 493 تماس با مرکز 125 همدان/10 تماس منجر به عملیات شد