مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 14:252020-09-21پزشكي

72 مورد تخلف در داروخانه های مشهد گزارش شده است


مدیر امور دارو و مواد تحت کنترل معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حدود 752 بازدید از داروخانه های مشهد انجام شده که طی این بازدیدها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وب دا، علی روحبخش با اشاره به اینکه ثبت اطلاعات داروخانه ها در سامانه HIX وزارت بهداشت الزامی است، اظهار کرد: در حال حاضر 854 داروخانه در مناطق زیرپوشش این دانشگاه در سامانه HIX وزارت بهداشت، اطلاعات خود را ثبت که از این تعداد، 851 داروخانه روزانه در مشهد و 66 داروخانه به صورت شبانه روزی در این شهر فعالیت می کنند.

مدیر امور دارو و مواد تحت کنترل معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطرنشان کرد: حدود 752 بازدید از داروخانه های مشهد در نیمه اول سال جاری انجام که طی این بازدیدها، 72 مورد تخلف گزارش شده است که از این تعداد، 32 مورد عدم حضور مسؤول فنی و 5 مورد داروهای قاچاق و خارج از فهرست بوده است.

وی افزود: طی بررسی های موارد تخلف، 72 مورد تذکر کتبی به داروخانه ها و 15 مورد طرح در کمیسیون شده است که بر اساس آن 7 مورد تعلیق صلاحیت فنی مسؤولان فنی داروخانه ها، 3 مورد قطع سهمیه دارویی و 2 مورد ارجاع به مراجع قضایی صورت پذیرفته است.

روحبخش بیان کرد: دبیرخانه کمیسیون قانونی ماده 20 امور داروخانه ها و توزیع در معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد آماده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

72 مورد تخلف در داروخانه های مشهد گزارش شده است

72 مورد تخلف در داروخانه های مشهد گزارش شده است