مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 13:202020-09-21سياسي

قدرت بازدارندگی نظام اسلامی از دستاوردهای مهم دفاع مقدس است


امروز به برکت خون مطهر شهدا و ایثارگری رزمندگان هیچ کشوری به خود اجازه تعدی و تجاوز به نظام اسلامی نداده و نمی دهد که این امر نشان از قدرت بازدارندگی و اقتدار دارد که از جمله دستاوردهای مهم هشت سال جنگ است.

- ایسنا/مرکزی فرماندار ساوه گفت: امروز به برکت خون مطهر شهدا و ایثارگری رزمندگان هیچ کشوری به خود اجازه تعدی و تجاوز به نظام اسلامی نداده و نمی دهد که این امر نشان از قدرت بازدارندگی و اقتدار دارد که از جمله دستاوردهای مهم هشت سال جنگ است.

علی میرزایی امروز دوشنبه 31 شهریورماه در آیین تجلیل و تکریم 40 تن از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت شهرستان ساوه که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان نظام اسلامی بدانند که مکانیسم تهدید، ارعاب و یا همان مکانیسم ماشه طبل توخالی است و ملت ایران ذره ای از مواضع حق طلبانه خود در برابر جریان ظلم استکبار جهانی عقب نشینی نخواهد کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه دستاوردهای دفاع مقدس و هشت سال جنگ از جهات مختلف قابل بررسی است، اظهار کرد: امام راحل مقابله با دشمن متجاوز را دفاع مقدس نامید و به این دفاع قداست بخشید و همین قداست جنگ باعث شد که دفاع همه جانبه از سوی آحاد مردم شکل گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت بازدارندگی نظام اسلامی از دستاوردهای مهم دفاع مقدس است

قدرت بازدارندگی نظام اسلامی از دستاوردهای مهم دفاع مقدس است