مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 13:152020-09-21سياسي

مسؤولان با عملکرد خود فرهنگ ساز دوران دفاع مقدس باشند


مراسم آغاز گرامیداشت هفته دفاع مقدس همراه با سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی به صورت ویدئو کنفرانس، با حضور بسیجیان و مسؤولان شهرستان قدس در سالن فرهنگ و هنر باغ ملی شهرستان قدس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهر قدس، مراسم آغاز هفته دفاع مقدس همراه با پخش زنده بیانات رهبر انقلاب اسلامی با رزمندگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت به صورت ویدئو کنفرانس در سراسر کشور، با همکاری ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با حضور جمعی از مسؤولان و بسیجیان شهرستان قدس پیش از ظهر امروز در سالن همایش فرهنگ و هنر باغ ملی شهرستان قدس برگزار شد.

  در این مراسم ضمن گرامیداشت سردار شهید حاجیی موجود و رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، با استفاده از قراردادن تمثال های ارزشمند شهدا حاضرین در جلسه همنشین با شهدا شدند و فضایی معنوی ایجاد شد.

  حجت الاسلام رضا جوکار، امام جمعه شهرستان قدس در این مراسم اظهار کرد: باید همیشه و در همه حالات زندگی خود را در محضر شهدا دید و احساس کنیم که شهدا نظاره گر اعمال و رفتار ما هستند.

هم رزمان شهدا نیز پیام رسان شهدا هستند و پیام شهادت را در جامعه منتقل می کنند.

وی با بیان اینکه جامعه امروزی به شدت نیازمند سیره رفتاری دوران دفاع مقدس است، افزود: مسؤولان باید توجه داشته باشند که مسؤولیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان با عملکرد خود فرهنگ ساز دوران دفاع مقدس باشند

مسؤولان با عملکرد خود فرهنگ ساز دوران دفاع مقدس باشند