مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 13:102020-09-21سياسي

در مناسبت های مختلف به موضوع فرزندآوری پرداخته شود


رییس فراکسیون دیپلماسی بین المللی و منافع ملی مجلس گفت: دغدغه امروز رهبری موضوع جمعیت است و سازمان های فرهنگی باید در این جهت تلاش کنند.

- ایسنا/تهران رییس فراکسیون دیپلماسی بین المللی و منافع ملی مجلس گفت: دغدغه امروز رهبری موضوع جمعیت است و سازمان های فرهنگی باید در این جهت تلاش کنند.

حسین نوش آبادی ظهر دوشنبه 31 شهریور ماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پیشوا بیان کرد: از آنجایی که شورای فرهنگ عمومی یک نهاد فرادستی و دارای سازوکاری بسیار مهم است و 4 وزیر و بیش از 20 سازمان و نهاد در آن عضو هستند رهبری انتظار عملکرد بهتری از این شورا در سطوح مختلف کشوری، استانی و شهرستانی دارند.

وی ادامه داد: امامزاده جعفر(ع) و قیام 15 خرداد شناسنامه پیشوا هستند و باید آنها را به عنوان سرمایه مذهبی و ملی و هویت پیشوا حفظ کنیم و این هویت نباید دستخوش تغییر و فراموشی شود.

نماینده مردم شهرستانهای ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به پیگیری های صورت گرفته از سوی مسئولان شهرستان، برگزاری کنگره و همایش سراسری بزرگداشت حضرت امامزاده جعفر(ع) برای شناخت این شخصیت بزرگ ضروری است.

عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس شورای اسلامی گفت: باید روزی در تقویم مناسبت های ملی به امامزاده جعفر(ع) اختصاص یابد و این موضوع را در مجلس پیگیری می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مناسبت های مختلف به موضوع فرزندآوری پرداخته شود

در مناسبت های مختلف به موضوع فرزندآوری پرداخته شود