مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 13:102020-09-21سياسي

تاسیس و تجهیز پارک بانوان در بجنورد مطالبه هیئات مذهبی باشد


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی توجه به مسائل فرهنگی حوزه بانوان را مهم دانست و گفت: تاسیس و تجهیز پارک بانوان در بجنورد مطالبه هیئات مذهبی باشد تا بخشی از نیاز این قشر فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی خادمی ظهر امروز در نشست هم اندیشی و برنامه ریزی اربعین حسینی و دهه آخر صفر 1442 که در اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: اربعین دارای ابعاد بسیار مهمی است که یکی از آن ها پیاده روی از نجف تا کربلا است و امسال که امکان این حضور فراهم نیست می توان به دیگر ابعاد این رویداد بزرگ مانند فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و بین المللی پرداخت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: اربعین موضوعی فرا دینی و بر پایه توحید و تأکید بر تأسیس جامعه ای مهدوی است که بشریت در انتظار آن بوده و در این جامعه جدید، امام حسین (ع) محور و زمینه ساز تمدن اسلامی است.

وی افزود: ترویج فرهنگ عاشورا و انتقال نهضت سرخ حسینی به نسل ها و ملت های جهان آزادیخواه یکی از دیگر از ابعاد اربعین است و لازم است در این زمینه همت مضاعفی صورت بگیرد.

حجت الاسلام خادمی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: مطالبه گری و رصد رخدادها و فعالیت های فرهنگی که در جامعه صورت می پذیرد از اهداف مهم هیئات مذهبی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیس و تجهیز پارک بانوان در بجنورد مطالبه هیئات مذهبی باشد

تاسیس و تجهیز پارک بانوان در بجنورد مطالبه هیئات مذهبی باشد