مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 12:352020-09-21سياسي

اجرای 100 برنامه همزمان با دفاع مقدس در گناباد


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد گفت: همزمان با چهلمین سالروز دفاع مقدس، یک صد برنامه با رعایت پروتکل های بهداشتی در این شهرستان اجرا می شود.

- سرهنگ پاسدار علیرضا محبی در گفتگو با ، 40 محله 40 روایت، آبروی محله با محوریت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران و برگزاری مسابقه فیلم و عکس از جمله برنامه هایی است که همزمان با هفته دفاع مقدس با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در شهرستان گناباد اجرا می شود.

توزیع 550 بسته حمایتی در هفته دفاع مقدس وی افزود: در گرامیداشت هفته دفاع مقدس، 550 بسته حمایتی به آسیب دیدگان از ، به حضور پررنگ مردم این شهرستان در دوران دفاع مقدس اشاره و اظهار کرد: بیش از 20 درصد جمعیت شهرستان گناباد طی دوران دفاع مقدس در جبهه های جنگ تحمیلی حضور داشتند.

فرماندار گناباد افزود: امسال با توجه به شیوع کرونا، برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس شرایط خاصی دارد و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

ضرورت استفاده بیشتر از راویان در بیان خاطرات و سیره شهدا وی بر ضرورت استفاده بیشتر از ظرفیت راویان دفاع مقدس برای بیان خاطرات و سیره شهدا و رزمندگان تاکید و بیان کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای تبیین نقش ولایت و رهبری امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و دستاوردهای انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 100 برنامه همزمان با دفاع مقدس در گناباد

اجرای 100 برنامه همزمان با دفاع مقدس در گناباد