مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 11:452020-09-21سياسي

رونمایی از 6 جلد کتاب خاطرات شهدای دانشگاه علوم اسلامی رضوی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی ادیب، عضو بسیج دانشجویی دانشگاه علوم اسلامی رضوی از پروژه بسیج دانشجویی این دانشگاه برای گردآوری اطلاعات، - عضو بسیج دانشجویی دانشگاه علوم اسلامی رضوی گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، 6 جلد از کتاب های خاطره شهدای این دانشگاه با عنوان چشم هایش را می شناختم امروز، 31 شهریور، رونمایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی ادیب، عضو بسیج دانشجویی دانشگاه علوم اسلامی رضوی از پروژه بسیج دانشجویی این دانشگاه برای گردآوری اطلاعات، تدوین و تألیف خاطرات شهدای این دانشگاه خبر داد و اظهار کرد: تاکنون 20 نفر از دانشجویان شهید دانشگاه علوم اسلامی رضوی را شناسایی کرده ایم که این شهدای گرانقدر، ساکن در 12 استان کشور بوده اند.

ادیب بیان کرد: جمع آوری خاطرات این شهدا، در قالب مصاحبه با خانواده و همرزمان ایشان از سال 92 آغاز شده و در سال 95 به پایان رسید.

وی با بیان اینکه پس این اطلاعات در قالب یک جلد کتاب با عنوان مجاوران خورشید به طبع رسید و در اولین یادواره شهدای آستان قدس رضوی رونمایی شد.

عضو بسیج دانشجویی دانشگاه علوم اسلامی رضوی ادامه داد: ادیب با عنوان اینکه پس از تجربه موفق چاپ کتاب مجاوران خورشید با توجه به در اختیار داشتن گنجینه اطلاعات غنی از هریک از شهدای دانشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 6 جلد کتاب خاطرات شهدای دانشگاه علوم اسلامی رضوی

رونمایی از 6 جلد کتاب خاطرات شهدای دانشگاه علوم اسلامی رضوی