مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 09:202020-09-21سياسي

دفاع مقدس سند افتخار و نمایش عظمت ملت ایران است


مقاومت هشت ساله ایران در جنگ تحمیلی نه تنها یک سند افتخار بلکه نمایشی از عظمت و شکوه یک ملت بزرگ و آزاده است که در مقابل تجاوزگران سرافرازانه تا پای جان ایستادند و به پیروزی رسیدند.

- قاسم سلیمانی دشتکی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس پیامی به این شرح صادر کرد: هفته دفاع مقدس تداعی گر سلحشوری رادمردان این آب وخاک است که با دستان خالی و تنها با سلاح ایمان مقابل تجاوزگران ایستادند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیافتد.

آری، مقاومت هشت ساله ایران در جنگ تحمیلی نه تنها یک سند افتخار بلکه نمایشی از عظمت و شکوه یک ملت بزرگ و آزاده است که در مقابل تجاوزگران سرافرازانه تا پای جان ایستادند و به پیروزی رسیدند.

و این هفته فرصتی بس ارزشمند و مغتنم است تا ملت سرافراز و غیور ایران اسلامی بار دیگر به خاطرات و حماسه های سرداران بی ادعا و دلیر خود در جبهه های حق علیه باطل بپردازند و ضمن تجدیدعهد با آرمان های امام راحل (ره) و شهدا، از خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران و یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی، تجلیل و تکریم به عمل آورند.

پرواضح است که مردم شهیدپرور استان ایلام به عنوان مرزبانان غیور ایران اسلامی با 430 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق در خط مقدم دفاع از این مرزوبوم نقش بی بدیل و انکارناپذیری در 8 سال دفاع مقدس ایفا نمودن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس سند افتخار و نمایش عظمت ملت ایران است

دفاع مقدس سند افتخار و نمایش عظمت ملت ایران است