مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 08:452020-09-21فرهنگي

برپایی نمایشگاه گروهی 70 هنرمند خوش ذوق ملایری با ارائه 800 اثر هنری


دومین نمایشگاه گروهی هنری به همت جمعی از مربیان فارغ التحصیل رشته هنر و با همکاری و حضور 70 هنرمند و مربی خوش ذوق ملایری برپا شد.

- دومین نمایشگاه گروهی هنری در رشته های خوشنوسی، تذهیب، نقاشی و طراحی، رشته های چوبی همچون منبت ریزقلم، معرق و پیکرتراشی، چرم، رزین، گرافیک رایانه، گلدوزی، عروسک سازی، میناکاری، زیرلعابی، کاشی معرق، دکوپاژ، پتینه و سرامیک دست ساز در ملایر دایر شده است.

مدیریت این گروه هنری را مهناز اسدی بر عهده داشته و اغلب مربیان این مجموعه هنری از فارغ التحصیلان رشته هنر هستند که در طول یکسال و نیم اخیر به پرورش استعدادهای هنری این شهرستان مشغول بوده و تاکنون 250 هنرمند را آموزش داده اند.

نخستین نمایشگاه گروهی این مجموعه در مهرماه سال 98 با حضور 20 نفر از مدرسان و هنرمندان ملایر در زمینه های چوب، چرم، رزین، نقاشی کودک و بزرگسال، گرافیک، خوشنویسی، تذهیب، کاشی معرق، عروسک سازی، گلدوزی و .

برگزار شد که مورد استقبال خوب مردم فرهنگ دوست و علاقمندان هنر قرار گرفت.

آثار بیش از 70 نفر از هنرمندان فرهیخته ملایری با 800 اثر هنری در این نمایشگاه ارائه و تا 5 مهرماه 99 واقع در بلوار سیف الدوله(پارک) روبروی اداره مخابرات، هر روز از ساعت 10 تا 13 و 17 تا 20 برای بازدید عموم دایر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه گروهی 70 هنرمند خوش ذوق ملایری با ارائه 800 اثر هنری

برپایی نمایشگاه گروهی 70 هنرمند خوش ذوق ملایری با ارائه 800 اثر هنری