مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 08:452020-09-21فرهنگي

بررسی فلسفه کاربرد یک ضرب المثل فارسی در «روز خوش»


برنامه «روز خوش» سه شنبه اول مهر ماه فلسفه کاربرد یک ضرب المثل فارسی را همراه با دانش آموختگان زبان فارسی از نیجریه بررسی می کند.

- برنامه روز خوش سه شنبه اول مهر ماه فلسفه کاربرد یک ضرب المثل فارسی را همراه با دانش آموختگان زبان فارسی از نیجریه بررسی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه روز خوش ، علیرضا زمانی کارشناس خلاقیت و ایده پردازی سه شنبه اول مهر ماه در برنامه روز خوش از خلاقیت گروهی می گوید.

در بخشی دیگر این برنامه با حضور حمیدرضا امیرافضلی شاعر و نویسنده و پخش گزارش مردمی از دانش آموختگان زبان فارسی از نیجریه، کاربرد ضرب المثل فارسی از این ستون به اون ستون فرجه بررسی می شود.

همچنین با توجه به گرامی داشت هفته دفاع مقدس برنامه روز خوش سه شنبه میزبان محمدباقر علییی رزمنده و از آزادگان جنگ تحمیلی خواهد بود.

در آیتم خوش مزه کرپ موز و شکلات آموزش داده می شود و آیتم خوش قلم نیز کتاب سلام خداحافظ نوشته زنده یاد حسین پناهی را به دوستداران کتاب و کتابخوانی معرفی می کند.

برنامه روز خوش با نگاه به زندگی از منظر سبک زندگی ایرانی - اسلامی با اجرای محمدامین نبی اللهی و مریم ماهور تلاش می کند صبحگاه ایرانی - اسلامی را به نمایش بگذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی فلسفه کاربرد یک ضرب المثل فارسی در «روز خوش»

بررسی فلسفه کاربرد یک ضرب المثل فارسی در «روز خوش»