مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 08:352020-09-21اقتصادي

آغاز فرآیند بانکی طرح ملی مسکن با 2 میلیارد تومان آورده متقاضیان


مدیرعامل بانک عامل بخش مسکن تعداد حساب های افتتاح شده طرح ملی مسکن را 89 هزار و 25 فقره به مبلغ یک میلیارد و 971 میلیون تومان دانست و از پرداخت اولین قسط واریزی پیمانکاران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمود شایان در خصوص اقدامات بانک برای اجرایی و عملیاتی شدن طرح اقدام ملی مسکن، گفت: در موضوع اقدام ملی، هفته گذشته اولین قراردادها در دفترخانه بسته و بلافاصله بعد از آنکه قراردادها به بانک فرستاده شد، بانک برای 860 واحد، اولین قسط را واریز کرد.

وی افزود: طرح اقدام ملی مسکن هر روز به شکل تصاعدی در حال رشد است و این مهم نشان دهنده موفقیت اجرای طرح اقدام ملی مسکن است.

مدیرعامل بانک عامل بخش مسکن با اشاره به اینکه تعداد کل حساب های افتتاح شده طرح اقدام ملی مسکن 89 هزار و 25 فقره و مبلغ کل آنها یک میلیارد و 971 میلیون تومان است، گفت: در خصوص طرح اقدام ملی مسکن 65 پروژه به بانک معرفی شده که شامل 7087 واحد است.

همچنین 32 پروژه که شامل 5921 واحد است در حال تشکیل پرونده هستند و 15 پرونده در حدود 1990 واحد نیز تصویب و مراحل نهایی پرداخت را طی می کند.

شایان با اشاره به اینکه چندین مدل برای پرداخت تسهیلات مسکن به متقاضیان وجود دارد، گفت: سپرده گذاری به میزان 40 میلیون تومان از سوی متقاضیان در زمان یک ساله انجام و بعد از اتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فرآیند بانکی طرح ملی مسکن با 2 میلیارد تومان آورده متقاضیان

آغاز فرآیند بانکی طرح ملی مسکن با 2 میلیارد تومان آورده متقاضیان