مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 07:352020-09-21فرهنگي

جدایی بهنوش طباطبایی از تئاتر رحمانیان و حواشی اش


بهنوش طباطبایی که به تازگی با نمایش «عشق روزهای کرونا» نوشته و کار محمد رحمانیان روی صحنه بود، از گروه اجرایی این نمایش خداحافظی کرد.

- بهنوش طباطبایی که به تازگی با نمایش عشق روزهای کرونا نوشته و کار محمد رحمانیان روی صحنه بود، از گروه اجرایی این نمایش خداحافظی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این بازیگر که همراه با گربه اش در یکی از اپیزودهای این نمایش با نام بانو و گربه ملوس در فضای باز تالار وحدت ایفای نقش می کرد، با انتشار متنی در صفحه شخصی خود از خداحافظی اجباری اش با این نمایش خبر داد.

او هرچند به طور مشخص اعلام نکرده که این کناره گیری به چه دلیل بوده است ولی از همکاری های پیشین خود با محمد رحمانیان در نمایش های ترانه های قدیمی ، سینماهای من ، آدامس خوانی و آینه های رو به رو به نیکی یاد کرده و یادآوری کرده که اسفند سال گذشته هم که مشغول بازی در نمایش روزهای رادیو دیگر اثر این کارگردان بوده که اجرایش به دلیل همه گیری کرونا، ناتمام ماند.

او در بخشی از متن خود نوشته: این بار هم یاد گرفتم که اگر همه دنیا بخواهند ارزش ها، انگیزه ها و شور و عشق و تعهد مرا نسبت به حرفه ای که برایم مقدس است، به هیچ انگارند، ایستادگی کنم.

چراکه پشت سرم کارگردانی را دارم که چارچوب های حرفه ای و اخلاقی حرفه اش را هنوز در هیاهوی صداهای گوش خراش و سازهای ناکو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدایی بهنوش طباطبایی از تئاتر رحمانیان و حواشی اش

جدایی بهنوش طباطبایی از تئاتر رحمانیان و حواشی اش