مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 07:152020-09-21سياسي

شهدا پیروزان آزمون الهی اند/ انسان همواره در معرض آزمون الهی است


نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با تاکید بر اینکه انسان همواره در معرض آزمون الهی قرار دارد، گفت: شهدا از آزمون الهی پیروز و سرافراز بیرون آمدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام صبح امروز در آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان فارس بر این موضوع که انسان همواره در معرض آزمون الهی قرار دارد تاکید کرد و اظهار داشت:این روال تعطیل بردار نیست و مادامی که نفس می کشیم باید امتحان دهیم.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه ماندن پای این امتحان الهی تا آخرین لحظه، اهمیت دارد، گفت: برخی در میانه راه کم می آورند مانند سران عرب که روزی ادعای دفاع از فلسطین را داشتند اما امروز موضع دیگری در پیش گرفته اند.

وی در ادامه، با اشاره به هفته دفاع مقدس، افزود: شهدا امتحان خود را در دوران دفاع مقدس پس دادند و امروز ما در معرض امتحان قرار داریم که امیدوارم خداوند کمک کند این امتحان را به خوبی پس دهیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری مجاهدت را از دیگر ویژگی های موفقیت در امتحان الهی دانست و گفت: مجاهدت را در سال های جنگ تحمیلی مشاهده کردیم و امروز هم کار جهادی نیاز است که همه باید پای حرفی که می خواهیم بایستیم و ملت و کشورمان و جهان اسلام را با یک کار جهادی عزتمند و سربلند کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا پیروزان آزمون الهی اند/ انسان همواره در معرض آزمون الهی است

شهدا پیروزان آزمون الهی اند/ انسان همواره در معرض آزمون الهی است