مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 06:502020-09-21حوادث

عامل بروز ترافیک سنگین صبح امروز در خیابان رحمانی


رییس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب گفت: نقص فنی و خرابی اتوبوس عامل بروز ترافیک سنگین امروز صبح در خیابان رحمانی بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ مجید رنجبر در خصوص این خبر اظهار کرد: در ساعت 08:40 صبح امروز یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد به دلیل نقص فنی و خرابی مجبور به توقف در خیابان رحمانی شد.

رییس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب ادامه داد: توقف این وسیله نقلیه سبب بروز متراکم شدن بار ترافیک در این محور گردید و برای مدتی رانندگان عبوری را که در این مسیر در حرکت بودند در ترافیک قرار داد.

وی افزود: در ابتدا یک دستگاه کامیونت یدک به محل اعزام گردید ولی قدرت حمل و جابجایی این اتوبوس دو کابین را نداشت به همین منظور بار ترافیکی و طولانی شدن زمان خروج این اتوبوس از محل گردید.

رنجبر گفت: پس از مدتی و با پیگیری های صورت گرفته جرثقیل سنگین دوم به محل آمد و این بار توانست این اتوبوس را از محل خارج کند و با تلاش و زحمات کارکنان پلیس راهور فاتب و روتین سازی بار ترافیکی، ترافیک به حالت اولیه خود بازگشت.

سرهنگ رنجبر از رانندگان وسایل نقلیه سنگین و اتوبوس ها خواست، همواره از سلامت فنی وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل نمایند و در صورت احساس هرگونه تغییری در سیستم فنی وسیله نقلیه شان در اسرع وقت به مراکز مجاز تعمیرات و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل بروز ترافیک سنگین صبح امروز در خیابان رحمانی

عامل بروز ترافیک سنگین صبح امروز در خیابان رحمانی