مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 06:352020-09-21سياسي

عزت نفس نیازمندان در کمک های مردمی مورد توجه باشد


توزیع کمک های مردمی باید به گونه ای باشد که کرامت و عزت نفس نیازمندان دچار آسیب و خدشه نشود و دست اندرکاران ستاد مواسات و کمک های مؤمنانه باید نسبت به این موضوع حساسیت بالایی به خرج بدهند.

- ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: توزیع کمک های مردمی باید به گونه ای باشد که کرامت و عزت نفس نیازمندان دچار آسیب و خدشه نشود و دست اندرکاران ستاد مواسات و کمک های مؤمنانه باید نسبت به این موضوع حساسیت بالایی به خرج بدهند.

هدایت الله جمالی پور در هفتمین نشست هماهنگی ستاد مواسات و همدلی مؤمنانه بیان کرد: تهیه نوشت افزار و گوشی هوشمند به منظور حضور در کلاس های درس مجازی برای دانش آموزان نیازمندان از اولویت برخوردار است.

وی با بیان اینکه دستگیری از محرومان و کمک به نیازمندان از توصیه های دین مبین اسلام و مورد سفارش پیامبر گرامی اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) بوده است، افزود: کمک به نیازمندان البته نباید محدود به زمان و مناسبت خاصی باشد بلکه این مهم باید همواره مورد توجه و دغدغه خیران و مؤمنان قرار بگیرد.

جمالی پور با بیان اینکه کمک به همنوعان و نیازمندان یک تکلیف شرعی و دینی است، خاطرنشان کرد: پس از فرمان مقام معظم رهبری در خصوص اجرای رزمایش های همدلی و مواسات و کمک های مؤمنانه به منظور کمک به آسیب دیدگان کرونا شاهد راه اندازی نهضت و حرکت بزرگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزت نفس نیازمندان در کمک های مردمی مورد توجه باشد

عزت نفس نیازمندان در کمک های مردمی مورد توجه باشد