مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 06:352020-09-21سياسي

پیروزی در جنگ تحمیلی مرهون ایستادگی بود/روحیه مقاومت نیاز امروز کشور است


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: پیروزی در هشت سال جنگ تحمیلی نتیجه ایستادگی فعال بود و امروز چنین روحیه ای نیاز ماست که باید همه با حرکت در مسیر رزمندگان دفاع مقدس زمینه استمرار پیروزی ها را فراهم سازیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی صبح امروز در آیین تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت کردستان که همزمان با سراسر کشور در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد، اظهار کرد: امروز در خدمت عزیزانی هستیم که با ایثارگری بخشی از وجودشان را تقدیم کردند تا ما برپا بمانیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: صدام در سال 59 جنگی را علیه ما آغاز کرد که مادیات آن را بررسی کرده بود اما از معنویات غافل بود.

سردار حسینی با بیان اینکه صدام براساس هماهنگی و میزان توان غرب جنگ را ارزیابی و به ما حمله کرد، گفت: اگرچه ما به لحاظ تسلیحاتی کم داشتیم اما به برکت رهبری توانمند و حماسه گری های مردم تمام نقشه های صدام نقش برآب شد.

وی اذعان کرد: ما برحق بودیم بعد از پایان جنگ هرچند دیر اما جامعه جهانی متجاوز بودن صدام را پذیرفتند.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان با بیان اینکه پوزه صدام در جنگ تحمیلی به خاک مالیده شد، گفت: ماشین جنگی اش از حرکت ایستاد و نیروهای مسلحش نابود شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی در جنگ تحمیلی مرهون ایستادگی بود/روحیه مقاومت نیاز امروز کشور است

پیروزی در جنگ تحمیلی مرهون ایستادگی بود/روحیه مقاومت نیاز امروز کشور است