مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 05:552020-09-21سياسي

مسئولان به مطالبات جوانان کم توجه هستند


مسئولان نسبت به مطالبات جوانان کم توجه هستند و به جوانان در کارها میدان داده نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بافت، حجت الاسلام محمد محمدزاده در دیدار اعضای قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجوی شهرستان های بافت، رابر، ارزوییه با اشاره به گام دوم انقلاب و محوریت جوانان اظهار داشت: از جوانان توقع است که برای پیشرفت بیشتر کشور تلاش کنند و امید همه به جوانان است.

امام جمعه بافت با تاکید بر اینکه جوانان آتش به اختیار عمل کنند و هر کسی که می تواند هر کاری را که به جامعه کمک کند انجام دهد، عنوان کرد: جوانان در کنار مطالبه گری کارهایی که در توان دارند انجام دهند و فقط مطالبه گری تنها نباشد.

وی گفت: اولین کاری که در بافت در حال انجام است فعال کردن مسجد است و متأسفانه مساجد شهر بافت فعال نیستند و مسجدی که با برنامه باشد و هر مناسبت در آن برگزار شود نداریم و این یک خلأ است.

محمدزاده بابیان اینکه مشکل اینترنت روستاها کشوری است و از مسئولین شهرستان کاری برنمی آید، گفت: در ستاد نماز جمعه واحد جوانان ستاد نماز جمعه را فعال خواهم کرد.

امام جمعه بافت تصریح کرد: متأسفانه فعالیت های فرهنگی شهر کم است و مطالبه گری از مسئولان شهرستان را باید ادامه دهید که باعث حل مشکلات در درازمدت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان به مطالبات جوانان کم توجه هستند

مسئولان به مطالبات جوانان کم توجه هستند