مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 05:552020-09-21سياسي

چگونه یک انتخاب رشته درست داشته باشیم؟


یک مشاور تحصیلی با اشاره به اهمیت انتخاب رشته برای داوطلبان کنکور، گفت: انتخاب رشته باید بر اساس میزان علاقه مندی، آینده شغلی و دانش علمی باشد و داوطلبان این را مدنظر قرار ندهند که کدام رشته سخت و کدام آسان تر است.

- ایسنا/خوزستان یک مشاور تحصیلی با اشاره به اهمیت انتخاب رشته برای داوطلبان کنکور، گفت: انتخاب رشته باید بر اساس میزان علاقه مندی، آینده شغلی و دانش علمی باشد و داوطلبان این را مدنظر قرار ندهند که کدام رشته سخت و کدام آسان تر است.

مجتبی احمدی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: پس از برگزاری کنکور و اعلام نتایج اولیه، مهم ترین کار یک داوطلب، انتخاب رشته است که متاسفانه به دلیل نبود اطلاعات کافی، رقابت با دیگران و انتخاب های احساسی، گاهی می تواند در آینده تحصیلی و شغلی فرد تاثیر مطلوبی نداشته باشد و تلاش 12 ساله یک دانش آموز را از بین ببرد.

پس مهم ترین کار پس از اعلام نتایج اولیه، انتخاب رشته درست است.

وی با بیان اینکه انتخاب رشته اولین قدم در ورود به دانشگاه است، افزود: انتخاب درست بستگی به این دارد که داوطلب بتواند رشته درست را انتخاب کند، زیرا انتخاب درست در رسیدن به موفقیت کمک می کند.

طبیعتا هر فردی در دوران زندگی با انتخاب های متفاوتی روبرو می شود، اگر انتخاب ها را به دو دسته مهم و کم اهمیت تقسیم کنیم، انتخاب رشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه یک انتخاب رشته درست داشته باشیم؟

چگونه یک انتخاب رشته درست داشته باشیم؟