مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 05:252020-09-21اقتصادي

وسعت سیستان وبلوچستان باعث شده تا فرایند توسعه به خوبی انجام نشود


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان گفت: وسعت و پراکندگی فراوان شهرها و روستاها در استان سبب شده تا در خیلی از بخش ها من جمله هواشناسی فرایند توسعه به خوبی انجام نشود و خلاهای بسیاری باقی بماند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان گفت: وسعت و پراکندگی فراوان شهرها و روستاها در استان سبب شده تا در خیلی از بخش ها من جمله هواشناسی فرایند توسعه به خوبی انجام نشود و خلاهای بسیاری باقی بماند.

مانند خلاء هایی که همکاران هواشناسی از کمبود تعداد ایستگاه ها در استان و منطقه جنوب شرق اعلام کردند که اصلا خوب نیست و سعی می کنیم در آینده نسبت به جبران آن ها اقدام کنیم.

مهرداد عرب اول در حاشیه بازدید از واحدهای عملیاتی هواشناسی استان در فرودگاه بین المللی زاهدان اظهار کرد: فعالیت شبانه روزی ادارات هواشناسی و نقش داده های جوی در سلامت پرواز و صدور پیش بینی های جوی برای حفظ جان و مال مردم از خطر مخاطرات جوی نشان می دهد که هم حساسیت و هم سختی کار در این دستگاه بسیار بالاست.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان ادامه داد: سیستان و بلوچستان استانی حادثه خیز و پرمخاطره از نظر وقوع و تکرار پدیده های مخرب جوی است که اگر وضعیت جوی استان را به خوبی رصد نکنیم اتفاقاتی تلخی می ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وسعت سیستان وبلوچستان باعث شده تا فرایند توسعه به خوبی انجام نشود

وسعت سیستان وبلوچستان باعث شده تا فرایند توسعه به خوبی انجام نشود