موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - همسان سازي حقوق بازنشستگان - مجلس شوراي اسلامي - سرمربي پرسپوليس - افزايش حقوق - عبدالرحيم خطيبي - مديريت آب - تمرينات يوونتوس - رياست فدراسيون فوتبال - تالاب قره قشلاق - تركيب استقلال مقابل الاهلي - زييس جمهور منتخب - حوزه صنعت و ساختمان - رقابت هاي جهاني كشتي - فدراسيون ورزش هاي دانشگاهي - دادستان امريكا - كيفيت آموزش عالي - گزارش به آكادمي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 16:452020-09-20بين الملل

آغاز آتش سوزی در کوه سیاه چاروسا


آتش سوزی در کوه سیاه چاروسا از عصر امروز آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، عصرامروز کوه سیاه چاروسا دچار آتش سوزی شدید شد که این آتش سوزی از شهر قلعه رییسی کاملا مشهود بود.

طبق اخبار موثق آتش از ساعت 17عصر آغاز و هم اکنون ادامه دارد و در حال حاضر هم نیروهای منابع طبیعی و جمعی از دهیاران و و بسیجیان در حال مهار آتش هستند.

علی محمودی بخشدار چاروسا در خصوص این آتش سوزی گفت: این آتش سوزی از عصر امروز در کوه سیاه و بالاتر از روستای المور آغاز شد که همچنان ادامه دارد.

بخشدار چاروسا تصریح کرد: نیروهای منابع طبیعی از لحظه ابتدایی با حضور در منطقه شروع به مهار و در ادامه دهیار روستای المور و نیروهای مردمی و بسیجیان با حضور در منطقه به کمک نیروهای منابع طبیعی شتافتند.

وی با بیان اینکه کارکنان نیروهای منابع طبیعی شهرستان در طول مسیر هستند افزود: با همکاری رییس مناطبع طبیعی شهرستان در تلاش هستند تا جمعی از نیروهای شهرستان به همکاری با نیروهای بخش برسند تا بتوانند هر چه سریع تر آتش مهار شود.

آشیان رییس منابع طبیعی چاروسا هم در خصوص این مشکل گفت: در تلاش هستیم تا ساعتی دیگر آتش را مهار کنیم.

وی با بیان اینکه نیروهای که از عصر حضور پیدا کردند خسته هستند و به نیروی انسانی جدید نیازمندیم ادامه داد: آب معدنی و دستگاه نیازمند جهت مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز آتش سوزی در کوه سیاه چاروسا

آغاز آتش سوزی در کوه سیاه چاروسا