مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 13:302020-09-20بين الملل

مذاکرات سودان با آمریکا برای خروج از لیست حامیان تروریسم


محور این مذاکرات حذف نام سودان از لیست کشورهای حامی تروریسم و حمایت از مرحله گذار و بخشش بدهی های سودان و ترغیب بقیه کشورهای دوست به اتخاذ گام های جدی در بخشش بدهی هاست.

- رییس شورای انتقالی سودان مذاکراتی را با هیئت آمریکایی در امارات برای حذف نام کشورش از لیست حامیان تروریسم آغاز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، عبدالفتاح البرهان، رییس شورای حاکمیتی سودان امروز، یکشنبه به همراه هیئتی از وزیران و تعدادی از کارشناسان و متخصصان در مسائل قابل مذاکره راهی امارات شد.

قرار است رییس شورای حاکمیتی یا شورای انتقالی در این سفر دو روزه مذاکرات مشترکی با رهبری امارات درباره مسائل منطقه‌ای مرتبط با سودان داشته باشد.

برنامه‌ریزی شده هیئت وزیران همراه البرهان به ریاست نصرالدین عبدالباری وزیر دادگستری و کارشناسان با تیم دولت آمریکا در مذاکرات مستقیم وارد شوند که در امارات حضور دارد.

محور این مذاکرات حذف نام سودان از لیست کشورهای حامی تروریسم و حمایت از مرحله گذار و بخشش بدهی‌های سودان و ترغیب بقیه کشورهای دوست به اتخاذ گام‌های جدی در بخشش بدهی‌هاست.

سفر هیئت دولتی عالی‌رتبه به امارات در دو روند است یکی با رهبری امارات که آن را عبدالفتاح البرهان هدایت می‌کند و روند دوم با هیئت آمریکایی است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکرات سودان با آمریکا برای خروج از لیست حامیان تروریسم

مذاکرات سودان با آمریکا برای خروج از لیست حامیان تروریسم