مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 13:102020-09-20اقتصادي

واحدهای صنعتی نیازمند سرمایه در گردش هستند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان، با اشاره به اینکه واحدهای صنعتی نیازمند سرمایه در گردش هستند، گفت: در بخش صنعت تسهیلات سرمایه ثابت برای طرح های جدید در مناطق کمتر برخوردار همانند کردستان اعتبارات اندک داریم که این مشکل باید در بخش صنعت .

- ایسنا/کردستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان، با اشاره به اینکه واحدهای صنعتی نیازمند سرمایه در گردش هستند، گفت: در بخش صنعت تسهیلات سرمایه ثابت برای طرح های جدید در مناطق کمتر برخوردار همانند کردستان اعتبارات اندک داریم که این مشکل باید در بخش صنعت به طور ویژه مورد پیگیری قرار بگیرد.

خالد جعفری امروز(30شهریور) در یکصدوسومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان، اظهار کرد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای حل و فصل مشکلات واحدهای تولیدی تشکیل شده و تلاش دارد آن ها را مورد حمایت قرار دهد چرا که این واحدها می توانند ایجاد اشتغال کنند.

وی با اشاره به واحدهای فعال در استان، افزود: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خارج از ضوابط معمول بانک ها در صدد است که از واحدهای تولیدی حمایت کنند و این مهم نیازمند توجه ویژه است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان، با اشاره به اینکه واحدهای صنعتی نیازمند سرمایه در گردش هستند، ذکر کرد: در بخش صنع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای صنعتی نیازمند سرمایه در گردش هستند

واحدهای صنعتی نیازمند سرمایه در گردش هستند