مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 13:002020-09-20سياسي

تغییر در حوزه هنری از استان ها آغاز شد


در مراسم تکریم و معارفه معاون راهبری امور استانهای حوزه هنری، بر اهمیت مراکز استان ها برای ارتقای سطح فرهنگی و هنری جامعه تاکید شد.

- در مراسم تکریم و معارفه معاون راهبری امور استانهای حوزه هنری، بر اهمیت مراکز استان ها برای ارتقای سطح فرهنگی و هنری جامعه تاکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی دادمان ـ رییس حوزه هنری ـ در مراسم تکریم مدیر کل سابق و معارفه معاون راهبری امور استان های حوزه هنری که روز یکشنبه (30 شهریورماه) برگزار شد، در سخنانی با تاکید بر اینکه ماموریت اصلی حوزه در امور استان ها کاهش تصدی گری و تمرکز بر راهبری مراکز استانی است ، خاطرنشان کرد: ماموریت اصلی حوزه هنری شکل دادن یک بستر عقلانی برای رشد هنر انقلاب اسلامی است؛ و قوام هنر هم وابسته به عنصر انسانی آن است که این موضوع اهمیت مراکز استان ها را نشان می دهد.

محسن مومنی شریف، رییس سابق حوزه هنری نیز در سخنانی اظهار کرد: مراکز استانی ما با مشکلات خاصی درگیر هستند که منحصر در بافت فرهنگی و جغرافیایی خودشان است.

مثلا ممکن است گله هایی از یک اتفاق یا یک نیرو از سوی کسانی از مسئولان استان بشود ولی وقتی ما بازرس های ویژه را برای بررسی موضوع اعزام می کردیم متوجه می شدیم که این موضوع ریشه در اختلافات عشیره ای، سیاسی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر در حوزه هنری از استان ها آغاز شد

تغییر در حوزه هنری از استان ها آغاز شد