مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 12:202020-09-20دانش

حبیبی: مرکز رشد پردیس البرز دانشگاه خوارزمی به زودی افتتاح می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حبیبی، رییس دانشگاه خوارزمی در مراسم افتتاحیه مرکز رشد واحد های فناور دانشگاه خوارزمی که امروز 30 شهریور ماه با حضور سورنا ستاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد گفت: - رییس دانشگاه خوارزمی گفت: برای واحد البرز برنامه ریزی کردیم تا دو طبقه از کتابخانه مرکزی این دانشگاه و دو بلوک خوابگاه که مدت زمانی است به صورت متروکه هستند را به ظرفیت مرکز رشد البرز تبدیل کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حبیبی، رییس دانشگاه خوارزمی در مراسم افتتاحیه مرکز رشد واحد های فناور دانشگاه خوارزمی که امروز 30 شهریور ماه با حضور سورنا ستاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد گفت: انقلاب اسلامی که به پیروزی رسید یکی از لایه های اصلی آن انقلاب فرهنگی بود.

لایه های مختلف از انقلاب حرکتی که تحت عنوان فعالیت های علمی و فناوری ریاست جمهوری بود از نظر بنده یک انقلاب فرهنگی است که در رویکرد جدید به دانشگاه پژوهشگاه و شرکت ها شکل می گیرد.

حبیبی گفت: دانشگاه خوارزمی بیست سال چالش تغییر نام را داشته است و اگر نام موسسه یا دانشگاهی تغییر کند با چالش جدیدی روبرو می شود.

یعنی اینکه چه گذشته ای داشته و چه آینده ای خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حبیبی: مرکز رشد پردیس البرز دانشگاه خوارزمی به زودی افتتاح می شود

حبیبی: مرکز رشد پردیس البرز دانشگاه خوارزمی به زودی افتتاح می شود