مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 11:052020-09-20دانش

طهرانچی شناسایی هویت شهید آرمیده در دانشگاه آزاد را تبریک گفت


رییس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، شناسایی هویت شهید «هراچ هاکوپیان» را به خانواده این شهید والا مقام تبریک و تهنیت گفت.

- رییس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، شناسایی هویت شهید هراچ هاکوپیان را به خانواده این شهید والا مقام تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی به مناسبت شناسایی هویت یکی از شهدای گمنام آرمیده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای 8 سال دفاع مقدس، به خانواده شهید گرانقدر هراچ هاکوپیان تبریک و تهنیت گفت.

در پیام رییس دانشگاه آزاد اسلامی آمده است: بسم رب الشهدا و الصدیقین وَلَاتَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فِی سبیلِ اللّهِ أَمواتاً بَلْ أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یرزقونَ درود خداوند بر انسان های دلیر و شریفی که با جانفشانی در راه خدا، بی ادعا از خاک و سرزمین خود دفاع کردند تا امروز به برکت خون شهیدان گرانقدر و مجاهدت های رزمندگان، شاهد برقراری آرامش و امنیت بر این کشور هستیم.

در آستانه سالگرد هشت سال دوران دفاع مقدس، هویت یکی از شهیدان گمنام و والامقام که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان آرمیده بود، شناسایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طهرانچی شناسایی هویت شهید آرمیده در دانشگاه آزاد را تبریک گفت

طهرانچی شناسایی هویت شهید آرمیده در دانشگاه آزاد را تبریک گفت