مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 10:252020-09-20اقتصادي

اشتباهات فاحش دولت در کنترل کرونا/ سرمایه گذاری روی واکسن منطقی است


رییس اتاق فکر کرونا با بیان اینکه دولت استراتژی های اشتباهی را در کنترل کرونا در پیش گرفت گفت: دولت باید در این موارد اقتدار داشته باشد تا زنجیره انتقال کرونا قطع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر کلان شهر تهران اضافه کرد: این ویروس ناشناخته است از این رو، بخشی از اشتباهات ما قابل قبول است لذا هیچ اتاق فکری در دنیا نمی تواند ادعا کند که برنامه دقیقی در برخورد با این ویروس داشته است.

وی ادامه داد: کرونا بیماری عجیب و غریبی است که دنیا را غافلگیر کرده و این غافلگیری طبیعی است ولی نباید نسبت به این غافلگیری دامن بزنیم به گفته وی، از استراتژی های کلان در برخورد با ویروس پیشگیری ، استفاده از ماسک و دستکش ، قرنطینه اجباری و اقتدار دولت هستند که ما از لحاظ اقتدار دولت خوب عمل نکردیم.

تولید واکسن امید واهی نیست قناعتی گفت: یکی از مواردی که ما را از این شرایط نجات می دهد تولید واکسن است که این امید واهی نیست؛ در شرایط فعلی سرمایه گذاری روی واکسن منطقی است.

این مقام مسئول در پاسخ به این سوال که آیا واکسن می تواند موفقیت آمیز باشد گفت: علم پزشکی بر اساس حدس و گمان نیست بلکه بر پایه شواهد علمی است، اگر کسی به این سوالات پاسخ ندهد طبیعی است.

وی افزود: یکی از راههای مقابله با ویروس واکسن است و این افقی روشن خواهد بود که بحران را متوقف کند؛ شاید هم این بحر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتباهات فاحش دولت در کنترل کرونا/ سرمایه گذاری روی واکسن منطقی است

اشتباهات فاحش دولت در کنترل کرونا/ سرمایه گذاری روی واکسن منطقی است