مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 08:552020-09-20دانش

آغاز دوره های کارآموزی دانشکده علوم پزشکی آبادان از مهرماه


معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: کلاس های درس دانشکده علوم پزشکی آبادان در ترم جاری به صورت مجازی و آموزش از راه دور ارائه خواهند شد و همچنین دوره های کارآموزی و کارورزی در گروه های دسته بندی شده و به صورت دوره ای از مهرماه برگزار می شوند.

- ایسنا/خوزستان معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: کلاس های درس دانشکده علوم پزشکی آبادان در ترم جاری به صورت مجازی و آموزش از راه دور ارائه خواهند شد و همچنین دوره های کارآموزی و کارورزی در گروه های دسته بندی شده و به صورت دوره ای از مهرماه برگزار می شوند.

دکتر سارا مبارک در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز نیم سال اول 1399-1400، اظهار کرد: انتخاب واحد اینترنتی نیمسال اول این دانشکده در سال تحصیلی 1400-1399 از روز 10 شهریورماه به مدت سه روز انجام شد و کلاس های درس دانشجویان از 15 شهریورماه آغاز شده و در حال برگزاری است.

وی در خصوص نحوه ارائه درس های این نیم سال، گفت: در حال حاضر و تا زمان دریافت بخشنامه جدید از ستاد ملی مبارزه با کرونا، کلاس های درس دانشکده علوم پزشکی آبادان به صورت مجازی و آموزش از راه دور ارائه خواهند شد.

همچنین دوره های کارآموزی و کارورزی در گروه های دسته بندی شده و به صورت دوره ای از مهرماه برگزار می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دوره های کارآموزی دانشکده علوم پزشکی آبادان از مهرماه

آغاز دوره های کارآموزی دانشکده علوم پزشکی آبادان از مهرماه