مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 08:502020-09-20اقتصادي

دو سوم کسانی که ارز را نیاوردند اساسا کارت بازرگانی ندارند


در ادامه اختلاف نظرها میان بانک مرکزی و فعالان بخش خصوصی درباره نحوه ی بازگشت ارز حاصل از صادرات به کشور، رییس اتاق بازرگانی ایران می گوید سهم بخش خصوصی بسیار محدودتر از تصورات ابتدایی است.

- در ادامه اختلاف نظرها میان بانک مرکزی و فعالان بخش خصوصی درباره نحوه ی بازگشت ارز حاصل از صادرات به کشور، رییس اتاق بازرگانی ایران می گوید سهم بخش خصوصی بسیار محدودتر از تصورات ابتدایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با پایان یافتن مهلت بازگشت ارز حاصل از صادرات در سال های 1397 و 1398 در 31 تیرماه امسال بانک مرکزی اعلام کرد که بیش از 27 میلیارد دلار ارز حاصل از صادرات در این سال ها به کشور بازنگشته است و از این رو صادرکنندگان متخلف باید نسبت به بازگشت ارزشان اقدام کنند در غیر این صورت تعلیق کارت های بازرگانی یا حتی معرفی به قوه قضاییه از گزینه های باقی مانده خواهد بود.

با گذشت چند هفته از این تهدید حالا نمایندگان بخش خصوصی پس از انجام بررسی هایی اعلام می کنند که سهم این بخش در بازنگشتن ارزهای صادراتی بسیار محدود است.

پس از آنکه رییس اتاق بازرگانی تهران براین موضوع تاکید کرد حالا رییس اتاق بازرگانی ایران نیز می گوید که بخش قابل توجهی از ارزهای بازنگشته ارتباطی با کارت های بازرگانی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو سوم کسانی که ارز را نیاوردند اساسا کارت بازرگانی ندارند

دو سوم کسانی که ارز را نیاوردند اساسا کارت بازرگانی ندارند